Noiembrie de Bucuresti 2009

Deşi suntem în decembrie, pozele tot vor avea puţin farmec acum. Plus că trebuia să continui seria începută acum 2 ani. Doar că de data asta am schimbat locaţia. Anii trecuţi am pozat prin Tineretului, Carol şi Herăstrău. Pentru a vedea toate pozele mele de Noiembrie, click AICI.
Aşa că acum am început de la Casa Armatei, am coborât încet către Hotel Cişmigiu, ce acum este în renovare (sper să îi fie restaurată şi faţada curând) şi încetişor.. am ajuns în Cişmigiu, parcul cel mai aproape de studenţii ce învaţă la Universitatea Bucureşti.
Intrând pe strada Ion Zalomit observ că unele clădiri sunt fain renovate şi mă bucur să văd că Bucureştiul se mai machiază puţin. E destul de bătrânel şi uneori îi prinde bine.
Vechea mea obsesie cu băncuţele numai bune de citit.
E aşa frumos parcul în timpul săptămânii că parcă nu îţi mai vine să mergi şi în weekend-uri. E liniştit şi calm, poţi să îţi găseşti mereu băncuţa preferată liberă!
Frunzele mereu mi se par atât de frumoase în Noiembrie.
Au şi ele micul lor show de modă.. înainte să se desprindă de crenguţe.
Toate vor să fie stele.. şi cât mai apreciate.
Băncuţele aşteaptă mereu cuminţi.
Copacii permit din când în când şi unor raze de soare să pătrundă şi uite aşa ni se oferă vederi atât de superbe.. de care nu îţi vine să te desprinzi.
Alei goale şi curate
Şi parcă şi statuile sunt mai puţin asaltate de porumbei
Şi cel mai frumos este când găseşti şi astfel de mici minuni pe aleea scriitorilor.
Acum.. toamna s-a dus cu numele. Noiembrie este deja departe. Dar îl aştept şi la anul pentru un nou set de poze şi pentru un nou set de frunze faine şi multicolore.

Comments

Anonymous said…
Mie mi-e foarte drag Bucurestiul! :) FOARTE drag! Si fotografiile tale sunt extraordinare! Vreau mai muuulteeee!!! :D
Andrei said…
Dragute culori de toamna! La a treia fotografie as fi incercat totusi o alta cadrare.
@Rose - Multam mult! :D Eh.. astea erau cele mai frumoase cu toamna. In curand vin alte poze care spre sa iti placa. Imi place ca amandoua avem o serie de toamna ;))

@Andrei - Multam! La a 3-a.. era singurul unghi de unde puteam poza ceva din cladire fara sa fiu invadata de cabluri si alte lucruri.
felicitari pentru blog! e extrem de captivant...si bucurestiul ft dragutz...uuu de abia astept sa-mi incep facultatea in buc.si inca o data bravo!!!
@Ganduri de nisip - Multumesc tare mult! :) Ma bucur ca iti plac fotografiile mele. O sa vezi ca dupa mutarea in capitala vei tanji dupa linistea unui orasel mic si dupa prietenii de o viata :)
joju said…
foarte frumoase pozele
m-am apucat si eu putin mai bine de fotografie:
www.flickr.com/photos/joju-ro/

la tine imi place mult la aceasta postare pozitia 8 "t_DSC_2413.jpg"

intradevar sunt exagerat de multe cabluri, si eu am poze stricate de cabluri

La Multi Ani! :)