Plaja si Marea Neagra in Burgas Bulgaria

Apus de soare peste lacurile Burgasului.
Marea şi lacurile văzute din Hotel Park
O plajă superbă cu nisip negru..
..şi valuri destul de mari încât să-i ţină pe salvamari ocupaţi
Dar valurile erau superbe pentru grupurile mari, mai ales că dupa 6, salvamarii plecau şi marea era la discreţie.
Frisbee Man
Pontonul din Burgas
ponton
vedere înspre zona portului
Superba plajă din Burgas, cu apă foarte caldă şi valuri măricele
steagul roşu de atenţionare era ridicat aproape jumate de zi, mai ales după ora 10 dimineaţa.
Mi-e dor de mare. Imi place la mare ca esti curat tot timpul. Marea te spala.
Si esti sarat, nu? Te spala si te sareaza.
-Tu ai fost vreodata la mare?
-Nu, da' am visat ca am fost. Intr-o zi mi-a intrat nisip in ochi si am plans toata ziua.
-Si cand ai intrat in apa, ti-a trecut.
-Mda, si am visat o casuta de paie pe plaja, in care o sa stau si iarna, si vara.
-Si mai e cineva in ea?
-Suntem numai noi doi. A, si marea.
-Pai si nu intra apa in casuta cand e furtuna?
-Nu. Cand e furtuna intram noi in apa si ne plimbam prin valuri.
Nu-i asa c-o sa m-ajuti sa evadez?
Trupul meu este soseaua ta spre infinit.
Nu-i asa c-o sa m-ajuti sa mai visez?
Ochii mei te vor visa la nesfirsit.

Comments

Anonymous said…
Снимките са ти прекрасни!